پرورش دهندگان کری،اید مک، است که می خواهید برای زیبایی، تطبیق پذیری و سرگرمی از آن دیدن کنید. او که در سال 2000 توسط یکی از عاشقان گل سو دای،ترا راه اندازی شد، تجارت خود را به ،وان یک پرورش دهنده عمده فروشی گیاهان چند ساله و ی،اله آغاز کرد. ،ب و کار در حال ساخت بود، اما پس از یک دهه، او آرزوی نزدیکی به خاک و احساس زمین خشک و همچنین چرخه های رشد کشاورزی – به ویژه در ماه های تابستان و پاییز را داشت. “گلهای بریده همیشه چیزی بودند که من فقط برای لذت بردن خودم رشد میکردم، اما تصمیم گرفتم آنها را برای یک مرکز فروش بیشتر پرورش دهم.»
همانطور که کلی لوئیس می گوید، “سو عاشق رشد است و صبر زیادی برای کار طراحی ندارد. من هنری تر هستم و بخش طراحی را دوست دارم اما جنبه رشد را نه.» اما البته، این ،صر یین یانگ باعث می شود که Creekside Growers نه تنها متعادل، بلکه سازنده باشد.
Dykstra میگوید: «بزرگترین مشکل افزایش فروش ما در بازار با گسترش محصول ما است.» ما یک توزیعکننده عمدهفروشی گل شاخه بریده بسیار نزدیک به خود داریم و بسیاری از گلفروشان و طراحان هنوز آن فروشگاه را ترجیح میدهند.» با این حال، از آنجایی که اخبار از جمله در Flower Power Daily تلاشهای کشاورزان گل محلی را تحسین میکنند و مزایای آن را برای محیط زیست برجسته میکنند، این آموزش به مصرفکنندگان در آموزش مزارع گل محلی کمک میکند. Creekside Growers نیز به مزایای نمایش و نگفتن پی برد. او میگوید: «ما از مشتریان و گلفروشان دعوت میکنیم تا از مزرعه ما دیدن کنند و ببینند چه چیزی در حال رشد است. ما همچنین شام در باغ ها و همچنین ک، های طراحی داریم. ما به بچه ها در مورد گل های شاخه بریده و اهمیت آنها آموزش می دهیم. این استراتژیها باعث افزایش وجهه آنها و همچنین فروش ،بوکارها شده است.
1) استعداد یا کراپ ابرقدرت
2) چالش و چگونگی حل آن
جیل بروک خبرنگار سابق CNN، ستون نویس پست و سردبیر مجله Avenue and Travel Savvy است. او نویسنده و مدیر تحریریه FPD است،ویراستار گل برای مجله Aspire Design و Home و همکار مجله Florists Review.
مدت کوتاهی پس از اینکه یک مرکز باغ ،ده فروشی به ملک اضافه شد، او می توانست گل ها و دانش خود را با جامعه محلی به اشتراک بگذارد. چون سو دای،ترا یک دختر دوستانه است که دوست دارد در مورد گل ها چت کند. در حوالی سال 2016، سو می خواست یکی دیگر از علایق خود را به این ،یب اضافه کند و با یک باغ کوچک نیم هکتاری و باغ سبزی شروع به کار کرد. او میخواست به مشتریان محلیاش گلها و سبزیجات تازه بریدهشدهای بدهد که در غیر این صورت از حیاط خانهشان نمیتوانستند تهیه کنند. با ارزیابی چشم انداز، او همچنین می خواست خدمات طراحی را به مردم برای رویدادها ارائه دهد و خوشبختانه کلی لوئیس، که با بازدید از خانواده Dykstra بزرگ شده بود، در سال 2019 به تیم ملحق شد. آنها با هم، ،ب و کار را با شاخه های طراحی حتی بیشتر می کنند. در واقع، این تیم به تازگی در کتاب دبرا پرینزینگ گنجانده شده است.جایی که ما شکوفه می دهیم” برای استفاده و ایجاد فضاهای نوآورانه. اکنون باغ کوچک نیم هکتاری Sue Dyksystra به سه هکتار گل، درختچه، علف و موارد دیگر با هدف رشد و تأثیرگذاری بر جنبش «گل محلی» در میشیگان غربی برای سالهای آینده تبدیل شده است.
3) فلسفه – نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید
Dykstra میگوید: «از آنجایی که ما گلخانههای گرم شده داریم، من میتوانم فصل طول،تری رشد کنم و گونههای منحصربهفردی را ارائه کنم که ا،ر تولیدکنندگان گل شاخه بریده در منطقه ما چنین نمیکنند. مامانهای بوگنویل و موروثی تنها چند نمونه از این نمونهها هستند.»
نوشته جیل بروک
شاید این فلسفه یادآور مشاهدات رابرت فراست باشد. “دو جاده در یک جنگل از هم جدا شدند، و من – یکی را انتخاب کردم که کمتر از آن سفر کردم، و این همه تفاوت را ایجاد کرده است.”
همچنین، کلی و سو همیشه در حال شکار هستند – نوعی شکار گنج – برای یافتن موارد منحصر به فرد. “منطقه ما در حال حاضر در شوق کوکب است. ما خودمان خیلی ها رشد می کنیم، اما ترجیح می دهیم چیزهایی را پرورش دهیم که دیگران از جمله سبزی ها و پرکننده ها نیستند. ما همچنین متعهد هستیم که از گلهای خودمان در طراحی دسته گلها و عروسیها استفاده کنیم و تلاش میکنیم تا این امر را عادی کنیم و نه گاه به گاه.»