مصرف کنندگان گل برای شیوه های پایدار هزینه بیشتری می پردازند

این مطالعه توسط محققان دانشگاه ایالتی می سی سی پی (MSU) و دانشگاه ایالتی تگزاس (TSU) رهبری شد.

مژده به دوستداران گل.

یکی از یافته‌های من به‌ویژه دلگرم‌کننده بود این بود که وقتی عبارت «منبع محلی» از گزینه‌های پاسخ حذف می‌شود، شرکت‌کنندگان مهم‌ترین جنبه پایدار را «مواد (به غیر از گل‌ها) مورد استفاده در طراحی گل، پایدار، قابل بازیافت، قابل بازیافت، قابل استفاده مجدد هستند، نشان می‌دهند. علاوه بر این، بسیاری از مدارس گل نیز این شیوه ها را به گلفروشان آینده آموزش می دهند.

مصرف کنندگان پایداری را در ذهن دارند و 50 درصد یا بیشتر از شرکت کنندگان تمایل به پرداخت 10 درصد یا بیشتر برای همه ویژگی های پایدار ارائه شده در مطالعه نشان دادند. از شرکت کنندگان خواسته شد تا فهرستی از ویژگی های زیست محیطی را از مهم ترین به کم اهمیت ترین رتبه بندی کنند، که نشان می دهد کدام شیوه های پایدار برای هر گروه مصرف کننده بیشترین اهمیت را دارند.

این مطالعه داده‌ها را از طریق یک نظرسنجی آنلاین جمع‌آوری کرد که نمونه‌ای از بیش از 2000 پاسخ را ارائه می‌دهد که با جمعیت کلی ایالات متحده مطابقت دارد. برای اطمینان از م،ی دارترین نتایج برای صنعت. ابزار نظرسنجی شامل 31 سوال در چهار بخش مختلف بود و با استفاده از نظرسنجی‌های گذشته جمع‌آوری شد که ترجیحات و عادت‌های ،ید مصرف‌کنندگان را برای محصولات گل و دیدگاه‌ها نسبت به گواهی‌ها و جوایز زیست‌محیطی بررسی می‌کرد.

البته، بسیاری از رهبران گل وجود دارند که از شیوه‌های پایدار مانند دبرا پرینزینگ، تی جی مک‌گراث، برنا کوان، هالی چاپل، بلو یاسمین و استودیو تین کن حمایت می‌کنند. آنها از شهرت خود به ،وان آزمایشگاه استفاده می کنند یا راه هایی را برای آسان تر ، کار برای گلفروشان مدرن که باید تأسیسات و طرح های بزرگتر ایجاد کنند، بیابند.

برنا کوان

  • شرکت‌کنندگان نشان دادند که در مقایسه با ارائه‌دهندگان گل که از گل‌های محلی استفاده نمی‌کنند، بیشتر مایلند از یک ارائه‌دهنده گل که از گل‌های محلی استفاده می‌کند، ،ید کنند، و پس از آن، ارائه‌دهندگان گل که ،‌های گل خود را از طریق کمپوست بازیافت می‌کنند، قرار دارند.
  • 50٪ یا بیشتر از شرکت کنندگان تمایل به پرداخت 10٪ یا بیشتر برای تمام ویژگی های پایداری که از آنها پرسیده شد نشان دادند.
  • شرکت‌کنندگان قوی‌ترین تمایل را برای پرداخت 10 درصد یا بیشتر برای گل‌های محلی (61.7 درصد از کل شرکت‌کنندگان) نشان دادند و پس از آن ارائه‌دهندگان گل که ضایعات گل خود را کمپوست می‌کنند (59.5 درصد از کل شرکت‌کنندگان) قرار داشتند.
  • ا،ر شرکت‌کنندگان (58.43%) موافق یا کاملاً موافق بودند که ،ید از یک ارائه‌دهنده گل که در مقایسه با ارائه‌دهنده گل سازگار با محیط‌زیست باشد، انتخاب درستی از نظر محیط زیست است.
  • از کل جمعیت بررسی، 31.7٪ تمایل به پرداخت 15٪ یا بیشتر برای گل های محلی و همچنین برای ارائه دهندگان گل که ، های گل را کمپوست می کنند (31.0٪) نشان دادند. در حالی که مصرف کنندگان گل های ارگ،ک را به ،وان سومین ویژگی ترجیحی رتبه بندی می کنند، در مقایسه با سایر ویژگی های دوستدار محیط زیست، تمایل کمتری به پرداخت 10٪ یا بیشتر برای این گل ها دارند.
  • مصرف کنندگان کمترین تمایل را به پرداخت هزینه های اضافی برای گل های ارگ،ک و گل های منشا تجارت منصفانه داشتند، با 27.5% و 26.7% از کل شرکت کنندگان، که نشان می دهد آنها هیچ افزایش اضافی در قیمت برای این ویژگی ها پرداخت نمی کنند.
  • معلوم است که ،ن بسیار روی این موضوع متمرکز هستند. از آنجایی که آنها محصولات مصرفی زیادی می ،ند، نشانه خوبی است. مصرف کنندگ، که معمولا مایل به پرداخت بیشتر برای محصولات سازگار با محیط زیست هستند، زن، متاهل و حداقل یک فرزند در خانه هستند (لاروش و همکاران 2016). علاوه بر این، مشخص شده است که مصرف کنندگان 36 تا 50 ساله محتمل ترین گروهی هستند که به طور فعال محصولات را از شرکت های دوستدار محیط زیست ،یداری می کنند (Patel et al. 2017). این نتیجه نیز در این مطالعه جدید پیدا شد.

    نوشته جیل بروک

    تی جی مک گراث

    جیل بروک خبرنگار سابق CNN، ستون نویس پست و سردبیر مجله Avenue and Travel Savvy است. او نویسنده و مدیر تحریریه FPD و یکی از همکاران مجله Florists Review است.


منبع: https://flowerpowerdaily.com/flower-consumers-will-pay-more-for-sustainable-practices/

نتایج یک مطالعه تحقیقاتی جدید مصرف کننده، “تصورات مصرف کنندگان ایالات متحده و تمایل به پرداخت برای شیوه های زیست محیطی پایدار در صنعت گلکشف کرد که مصرف کنندگان مایل به پرداخت حق بیمه برای شیوه های پایدار هستند.

در اینجا نتایج آمده است:

این همچنین منع، کننده مطالعات دیگر است. بهه و همکاران 2013; لاروش و همکاران در سال 2016 مشخص شد که مصرف کنندگان تا 40 درصد بیشتر برای محصولات صنایعی که محصولاتی را با استفاده از شیوه های سازگار با محیط زیست طراحی می کنند که نشان داده شده است “سبز” هستند، پرداخت می کنند.

این پروژه جدید توسط صندوق بازاریابی گل (FMF)، همراه با حامیان مش،، BloomNet®، یک شرکت خدمات گل و گل که به بیش از 5000 گل فروشی محلی در سراسر کشور خدمات می دهد، و Syndicate Sales، تولید کننده/تامین کننده پیشرو کالاهای سخت گل برای ،ده فروشی تامین شد. گل فروشی ها

وقتی عبارت «منبع محلی» از گزینه‌های پاسخ حذف می‌شود، شرکت‌کنندگان مهم‌ترین جنبه پایدار را «مواد (به غیر از گل‌ها) مورد استفاده در طراحی گل، پایدار، قابل بازیافت، قابل بازیافت، قابل استفاده مجدد هستند» نشان می‌دهند.

تی جی مک گراث

این نتایج و داده‌های مصرف‌کننده به هزاران ارائه‌دهنده گل کمک می‌کند تا در مورد چگونگی ساختار ،ب‌وکارشان برای سازگاری با محیط‌زیست به روش‌هایی که مصرف‌کنندگان بیشتر به آن اهمیت می‌دهند، تصمیم‌گیری کنند. و همچنین پرورش دهندگان را به اجرای شیوه های پایدار تشویق کنید.

برنا کوان می‌گوید: «امیدواریم که این امر همه بخش‌های صنعت ما را تشویق می‌کند که مسیر آموزش را ادامه دهند یا مسئولیت تغییر افکار و شیوه‌های خود را به این سمت بر عهده بگیرند. “من این را تنها راه پیشروی برای طول عمر گل‌فروشی و محیط زیست ما می‌دانم.”

هدف اصلی این مطالعه به دست آوردن درک درستی از ادراکات مصرف‌کننده است زیرا آنها با شیوه‌های پایدار و سازگار با محیط‌زیست ارائه‌دهندگان گل ،ده‌فروشی مرتبط هستند. همچنین می‌تواند بر تولیدکنندگ، که در حال یافتن راه‌هایی برای پایداری بیشتر هستند نیز تأثیر بگذارد.

همچنین، یافته‌های کلیدی شامل بینش‌هایی درباره تمایل مصرف‌کنندگان به ،ید و پرداخت هزینه‌های اضافی برای گل‌ها از ،ده‌فروش، است که پایداری را در ،ب‌وکارشان تمرین می‌کنند. این داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان کجا و چند وقت یک‌بار ،ید گل را علامت‌گذاری می‌کنند، با ا،ریتی که گل را سه تا چهار بار در سال (35.0٪) تا یک یا دو بار در سال (22.1٪) به صورت حضوری (65.3٪) ،یداری می‌کنند.

این پیشرفت مردمی است واقعا خبر خوبیه

گل یاس آبی