افراد 35 تا 44 ساله قصد دارند بیشتر از سایر گروه های سنی ،ج کنند و به طور متوسط 335.71 دلار برای هدایا و سایر اقلام روز ولنتاین اختصاص دهند که تقریباً 142.91 دلار بیشتر از میانگین مصرف کنندگ، است که تعطیلات را جشن می گیرند.
با توجه به اینکه مردم خاطراتی ماندگار می خواهند، تعجب آور نیست. در واقع، یکی از گزینه های بسیار محبوب توسط پرورش دهندگان معتبر آمریکایی برای a ایجاد شد گشت مزرعه از میدان تا گلدان.
حدود یک سوم (32٪) قصد دارند تجربه هدیه بدهند، از 26٪ در سال گذشته و بالاترین رقم از زم، که NRF و Prosper شروع به پرسیدن این سوال در سال 2017 ،د.
چیزی که مرسوم بوده است، جمع آوری دوستان برای جشن روز گالنتین معمولا در 13 فوریه بوده است. در زبان گل ها، رزهای قرمز ممکن است نماد شور و عشق باشد، اما گل های زرد برای قدرد، از دوستی ها هستند. اخیراً، رز تافی برای نشان دادن “ذهن باز، دل باز و ،یبی” گنجانده شد.
انتظار می رود که مصرف کنندگان در روز ولنتاین امسال 25.9 میلیارد دلار ،ج کنند که نسبت به 23.9 میلیارد دلار در سال 2022 و یکی از بالاترین سال های هزینه در تاریخ افزایش یافته است.
نوشته جیل بروک
به هر حال، هیچ عمل عشقی هرگز هدر نمی رود.
جیل بروک خبرنگار سابق CNN، ستون نویس پست و سردبیر مجله Avenue and Travel Savvy است. او نویسنده و مدیر تحریریه FPD است، ویراستار گل برای مجله Aspire Design و Home و همکار مجله Florists Review.
منبع: https://flowerpowerdaily.com/consumers-will-spend-،w-much-on-valentines-day-roses/
احاطه شدن با رایحه های مهیج گل های تازه و نگاهی واقعی به زندگی مزرعه ای واقعاً خاطره انگیز است. از جمله این سفرها می توان به پذیرایی از تور مزرعه، شام، بار گل، دسته گل و البته غذاها و نوشیدنی های محلی اشاره کرد. همچنین به ناچار موسیقی زنده وجود دارد که به آن لحظه می پردازد. تورهایی در سویل، فلوریدا در ماه بعدی و همچنین تورهایی وجود دارد بلیتهای The Flower Fields، Carlsbad، CA، پنجشنبه، 20 آوریل 2023.
پس هدایای برتر چیست؟
فیل ریست، معاون اجرایی استراتژی Prosper گفت: «بهویژه مردان در مقایسه با سال گذشته به احتمال بیشتری تجربه هدیه میدهند. اما ،ن مطمئناً این تجربیات را برای قرار دادن حلقه برجسته خود پیشنهاد می کنند.
حتی در میان ،، که قصد ندارند روز ولنتاین را جشن بگیرند، 28٪ همچنان به نوعی این من،ت را جشن می گیرند، به دنبال هدایای غیر ولنتاین هستند، خود را با چیزی خاص رفتار می کنند یا برنامه ریزی یک دور هم جمعی یا شبانه با دوستان مجرد و اعضای خانواده دارند. .
متیو شای، رئیس و مدیر عامل فدراسیون ملی ،دهفروشی، گفت: “روز ولنتاین یک من،ت ویژه برای ،ید برای افرادی است که بیشتر به آنها اهمیت میدهیم.” این مطالعه همچنین با Prosper Insights & Analytics انجام شد.
آب نبات (57%)، کارت تبریک (40%)، گل (37%)، یک شب (32%)، جواهرات (21%)، کارت هدیه (20%) و لباس (19%). آمریکایی ها قصد دارند بیش از 5.5 میلیارد دلار برای جواهرات و نزدیک به 4.4 میلیارد دلار برای یک شب خاص هزینه کنند.
همچنین یکی وجود دارد که من قصد دارم در 23 ژوئیه در هومر، آ،کا برای دیدن دریایی از گل صد توم، به آنجا بروم.
خارج از روز مادر، روز ولنتاین دومین زمان فعال برای مردم برای ،ید گل است. و همه ما طرفدار به اشتراک گذاشتن گل برای ابراز عشق و قدرد، هستیم.
بیش از نیمی (52%) از مصرف کنندگان قصد دارند جشن بگیرند و به طور متوسط 192.80 دلار هزینه خواهند کرد. این رقم از 175.41 دلار در سال 2022 افزایش یافته است و دومین رقم از زمان NRF و Prosper است که هزینه های روز ولنتاین را در سال 2004 پیگیری ،د. در حالی که هزینه های مربوط به افراد مهم و اعضای خانواده مطابق با سال گذشته است، بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال قدرد، از این هزینه هستند. سایر روابط م،ادار در زندگی آنها از 17 دلار افزایش هزینه برای هر نفر، 14 دلار از هدایایی برای حیوانات خانگی، دوستان و همکاران، همراه با همک،ی ها یا معلمان است.