چرخه فرآیند با وجود این ابزار در هر مرحله از عملیات تعمیرگاه، ردیابی گردش کار یک دستگاه از ابتدا به صورت کامل و با تمامی جزئیات امکانپذیر است و بر اساس کارتابل تعمیر کاران و مدیر واحد خدمات پس از فروش در سیستم به گردش درمیآید. برنامهریزی دقیق برای سرویسهای دورهای پیشرو بابت انواع قرارداد و همچنین نوبتهای مراجعه، سرویسها و خدمات مورد نیاز هر مراجعه برای دستگاهها در این ماژول انجام خواهد پذیرفت. این برنامهریزی شامل زمان انجام سرویس و پست و کارشناس پیشنهادی آن است. امکان صدور پیش فاکتور قبل از شروع به انجام تعمیرات به جهت تعیین تایید یا رد هزینه قطعات و خدمات مورد نیاز از سوی مشتری.
اما شرکت ایده آل سیستم پرده از این داستان برداشت تا با صداقت کامل در این زمینه به مشتریان خود خدمات و سرویس دهی کند. بازکردن انواع قفل های گوشی بدون حذف اطلاعات و رفع هنگ کردن گوشی از خدماتی است که در مرکز ما قابل حل می باشد. از ویژگی های که نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد. • نمایش آخرین وضعیت مشتری (مشتری بالقوه) در هنگام هرگونه ارتباط با مشتری یا مشتری بالقوه از قبیل آخرین پیشفاکتور، آخرین فاکتور، آخرین وضعیت بدهی، آخرین ویزیت حضوری، آخرین تماس تلفنی و متن صحبتهای انجامشده و … صندوق مکانیزه فروش بهصورت یک رایانه رومیزی و تمام لمسی میباشد که صاحبان کسبوکار میتوانند آن را بر روی پیشخوان قرار داده و از امکانات مختلف آن استفاده کنند. کلیه فروشگاه ها همواره با مشکلی به نام استعلام موجودی کالا مواجه هستند.
پاسخ این سوال را از کسانی باید پرسید که دچار این افراد سودجو شده اند.قطعا پاسخ منفی خواهید شنید زیرا آنها از کار ناتمام،هزینه ی بیش از حد،دروغ گویی و در بسیاری مواقع افراد نالایق و با شرایط نادرست انسانی آنها سخن خواهند گفت. پاسخ این سوال بسیار واضح و روشن می باشد زیرا همه کابران چه خانگی و چه شرکتی یا سازمانی از این قبیل مسائل و آگهی ها برخورد داشته اند و در بیشتر مواقع گول این جملات را خوره اند. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. گاهی اوقات در سیستم خود یک سری اختلال یا کندی کار مشاهده میکنید که باعث نگرانی شده و احتمال خرابی سیستم خود را میدهد. گاهی اوقات به دلایلی مختلفی ممکن است که اطلاعات موجود بر روی سیستم پاک شوند و در صورتی که اطلاعات مورد نظر برای فرد حائز اهمیت باشد باید به ریکاوری اطلاعات پرداخت تا بدین وسیله بتوان بخشی از اطلاعات از بین رفته را بازگرداند.
این ۳ بخش در ترازنامهها، این ایده را به سرمایهگذاران میدهد که داشتهها (داراییها) و چه دیونی (بدهیهایی) دارد و صاحبان شرکت چه مقدار سرمایهگذاری کردهاند. مشاهده نموداري و گرافيكي گزارشات جهت تجزيه و تحليل سريع آن توسط مديريت مجموعه و تصميم گيري هاي آتي در خصوص نحوه عملكرد و تعيين سياست هاي خريد و فروش بسيار مثمر ثمر مي باشد. نصب یا تعمیر و پیکربندی مودم ها و روترها، اتصالات سیمی و بی سیم، امن و همه دستگاه های که WiFi می توانند اتصال برقرار کنند. حرفه ای انواع نوت بوک تعمیر مانیتورهای اداری , خدمات نرم افزار مانیتور دستگاه های پزشکی و… امکان مدیریت حساب هر صندوق دار به صورت جداگانه وجود دارد و میتوان فعالیت ها را به صورت دقیق مشاهده و بررسی کرد.
باشگاه مشتریان و فروشندگان
52 درصد از مشتریها فقط از برندهایی که به آنها وفادارند، خرید میکنند (منبع). دستگاههایی که در تعمیرگاه مرکزی سرویس و تعمیر شدهاند، بر اساس قطعات مصرف شده و خدمات ارائه شده در گزارش انجام کار به جهت تعیین مبالغ پرداختی مشتری و با توجه به وضعیت گارانتی آن، به فرآیند صورتحساب مرکزی ارجاع و محاسبات مربوطه، انجام میپذیرد. عملیات سیستم خدمات پس از فروش فراپیام از طریق مرکز تماس مشتریان و با ثبت اطلاعات تماس مشتریان آغاز میگردد که انواع پلهای ارتباطی مورد نیاز مشتریان از جمله تلفن، نامه، ایمیل و SMS در آن تعبیه گردیده است.
این برنامه یادداشت های مشتری را ضبط می کند و یادآور تماس های مشتری و موارد دیگر را ارسال می کند. خدمات پس از فروش، یکی از اصلیترین اجزای سازنده تصویر شما در ذهن مخاطب و مشتری است، مشتریان شما، بالقوه و بالفعل، شما را براساس این تصویر قضاوت میکنند. حتما نام برندهای زیادی را شنیدهاید که به ارایه خدمات پس از فروششان معروف شدهاند. یکی از شاخصهای اصلی مشتریان بالقوه برای شروع همکاری با شما و مشتریان بالفعل برای ادامه همکاری، همین سطح و کیفیت ارایه خدمات پس از فروش است. در دنیای کسبوکارهای مدرن، CLV یا Customer Lifetime Value یکی از شاخصهای اصلی در سیاستگذاریها است. استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش، یکی از مطمئنترین و اصلیترین راههای موجود برای بالا بردن ارزش چرخه عمر مشتریان و در نتیجه افزایش سودآوری سازمان است.
بهترین نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری و ماشین های اداری
لیست کامل بهترین خدمات نرم افزار کامپیوتری در اندیشه بانک اطلاعاتی ایران پیدا
اما شاید این گزینه بهترین راه حل برای شرکت ها و سازمان های بزرگ باشد. این مراکز و شرکت ها می توانند از سرویس های در محل از جمله نصب نرم افزار در محل به صورت همزمان برای تمامی سیستم های خود استفاده کنند و با این کار دیگر نیازی به جا به جایی چندین سیستم برای سرویس و نصب برنامه وجود ندارد. علاوه بر این مراکز انتشاراتی، دفاتر شخصی و کافی نت ها هم می توانند از سرویس نصب ویندوز و برنامه در محل بهره مند شوند. همیشه بعد از نصب یک نرم افزار، نرم افزار جدید دیگری هم وجود دارد که کاربران به نصب آن نیاز دارند.
با ثبت سفارش تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در محل در سایت امدادکامپیوتر هیچگونه هزینه ای بابت ایاب و ذهاب کارشناسان و عیب یابی تخصصی دستگاه شما دریافت نخواهیم کرد. اگر تعمیرات به صورت تخصصی و حرفه ای انجام نشود ممکن است بعد از مدت کوتاهی گوشی مشکل جدید پیدا کند یا دوباره خراب شود. روشی که تعمیرکار موبایل برای تعمیر گوشی شما از آن استفاده می کند باید معتبر و به روز باشد. متاسفانه همه فعالین در حوزه تعمیرات نرم افزاری موبایل از روش های برتر استفاده نمی کنند یا دانش و مهارت لازم را ندارند. نرم افزار فروش فروشگاهی در کنار نرم افزار حسابداری فروش امکان مدیریت فروش کلیه شعبه ها را فراهم می سازد. کلیه فرآیندهای اجرا شده در این نرم افزار با نرم افزارهای انبار، حسابداری انبار، حسابداری فروش و خزانه داری ارتباط دارند.
امکان چاپ فاکتورها در سایزهای مختلف از جمله A5 – A4 – A3 – حرارتی 8سانتی و…. جستجو بر اساس شماره چک، تاریخ سررسید، تاریخ دریافت، نام پرداخت کننده، نام بانک، شماره حساب و …. تماس كارشناسان فروش شركت طرح اندیشان پویا بابت هماهنگی جلسه دمو بلامانع می باشد.
همچنین در مواقعی که نصب نرم افزارهای مختلف بر روی سیستم شما جواب نمی دهد، می توانید با کمک گرفتن از افراد متخصص، ورژن های هماهنگ با نوع ویندوز و سیستم خود را بشناسید یا در صورت لزوم به نصب مجدد ویندوز اقدام کنید. نصب نسخه های منقضی ویندوز و یا فایل های نصب دارای اشکال، ممکن است باعث بروز مشکلاتی شده و باعث شود فایل های ارزشمند خود را از دست بدهید. تا قبل از اینکه اینترنت به وجود بیاید ، بسیاری از کارهای نرم افزاری هم به شکل فیزیکی میفرستادند . به این معنی که این امکان وجود دارد که یک تصویر رو بصورت یک فایل در کامیپوتر ، تبلت و موبایل استفاده نمود.
- حال سوال مهم این جاست که نصب کردن برنامه در محل چه مزیت هایی دارد که موجب می شود این کار نسبت به مراجعه حضوری ترجیح داده شود.
- ایجاد یک مرکز داده به برنامه ریزی بسیار دقیق و گسترده نیاز دارد و اهداف مورد نظر از طراحی آن باید به وضوح تعریف شده باشند تا نیل به آن اهداف امکان پذیر شود و همچنین تمامی استانداردها در قسمتهای مختلف باید در نظر گرفته شوند.
- نرم افزار مدیریت وصول مطالبات کلیه راهکارهای لازم بابت پیگیری و جمع آوری مطالبات سازمان را فراهم می سازد.
- چنین محصولاتی برای عملیات روزانه مهم و یا در مواردی که امکان سرویس دهی جداگانه وجود نداشته باشد بسیار گران خواهد بود.