پشتیبان گیری مرتب از اطلاعات، ضامن حفظ اطلاعات ارزشمند هر مجموعه است. لذا این امر می بایست به صورت منظم اجرا، و اطلاعات در محلی امن نگهداری گردند. یک شرکت معتبر وجود یک کارشناس پشتیبانی شبکه از زمانی که شما به مشکل بر میخورید یا درخواستی را اعلام می کنید ، تضمین می کند که در حداقل زمان ممکن (با توجه به مشکل و اهمیت موضوع و تاثیر آن بر روی کسب و کار شما) درخواست شما را انجام دهد. در واقع این تعهد باید در قالب یک بند از قرارداد پشتیبانی شبکه به شما ارائه شود. تمام صاحبین تجارت ، باید بدانند چگونه با عقد یک قرارداد درست پشتیبانی شبکه ، خدماتی با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب دریافت کنند .
خدمات پشتیبانی شبکه و سرور
موارد گفته شده تنها بخشی از مشکلاتی است که شرکتها به ما اعلام میکنند و ما با ارائه پشتیبانی شبکه مشکلات آنها را به حداقل رسانده و یا به طور کامل رفع میکنیم. ما خود را مسئول میدانیم تا دغدغهی کارفرما را از بابت مشکلات کامپیوتری و شبکهای به حداقل برسانیم. لازم است در قراردادپشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات فنی متناسب با اهداف و نیازهای سازمان کارفرما به درستی اعمال شوند. یکی از اهداف ایجاد شبکههای کامپیوتری از میان برداشتن فاصلههاست. امروزه به لطف تکنولوژیهای مختلف میتوان شبکههای کامپیوتری و سرویسهای آن را از راه دور و بهصورت ریموتی مدیریت نمود. استفاده ازخدمات پشتیبانی و نگهداری ریموتی شبکه هزینههای سازمان را در نگهداری شبکههای کامپیوتری را میتواند به مقدار زیادی کاهش دهد.
- یک تجارت ، نیازمند سیستمها ، سرورها ، منابع شبکه و اینترنت با سرعت و بازدهی مناسب هست.
- هنگام مدیریت و نگهداری زیرساخت شبکه کسب و کار، پشتیبانی از سرور موضوع مهمی است.
- تنها استثنا این است که سازمان شما آنقدر بزرگ است که بیش از 500 کامپیوتر استفاده می کند.
- پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها، سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام می دهد.
مسئله دیگری که بسیار مهم است، داشتن پشتیبانی مناسب در زمان بروز مشکل و قطعی در شبکه و یا اخلال و خرابی در تجهیزات شبکه است. دریافت سرویس مناسب در زمان بروز مشکلات شبکه یکی از نیازهای فناوری اکثر شرکت های توسعه یافته است. خدمات نصب و پشتیبانی و مدیریت شبکه و سخت افزار به صورت حضوری و غیر حضوری در پیشگام رایانه انجام می شود. ما آماده ایم تا خدمات دهی دائمی و موقت شبکه شما را به عهده بگیریم. کلیه خدمات نصب شبکه، کابل کشی و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز در شرکت پیشگام رایانه به صورت کامل انجام می شود. شما می توانید تمام خدمات کامپیوتری مورد نیاز خود را از شرکت پیشگام رایانه دریافت نمایید.
خدمات رایانه ای به معنای زمان یا خدمات رایانه است، از جمله خدمات پردازش داده، خدمات اینترنتی، خدمات پست الکترونیکی، خدمات پیام الکترونیکی، یا اطلاعات یا داده های ذخیره شده در ارتباط با آنها. تکنویار یک شرکت پیشرو در راه حل های خدمات شبکه و امنیت سایبری است که در زمینه نوآوری و خدمات فعالیت می کند. ما در پیشبرد کسب و کار با ترکیبی منحصر به فرد از فناوری های پیشرفته، یکپارچه سازی بدون دردسر و تعهد به مشارکتهای معتبر که توسط فرهنگ مشتری اول ما تعریف شده است، سرآمد هستیم. ما خدمات حضوری و دورکاری شبکه را به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با انطباق بر مقررات و خدمات مدیریت شده به سازمان ها، موسسات و مشتریان شرکتی ارائه می دهیم.
با توجه به اطمینان خاطری که به کارفرما میدهیم، ما آماده هرگونه قرارداد طولانی مدت در زمینه نگهداری شبکه های کامپیوتری هستیم. پس به صرفه تر از لحاظ اقتصادی و زمانی است که فردی را در مجموعه داشته باشند. برای مثال در این سازمان ها که تعداد کاربر قابل ملاحظه ای دارند، سخت است که برای یک ایراد کوچک در صف انتظار و هزینه های تک به تک بپردازند.
چرا پشتیبانی شبکه برای شرکتها مهم است؟
کریو کنترل یا Kerio Control یک فایروال برای ورودی های نرم افزاری است که توسط شرکت Kerio Technologies توسعه یافته است. مهمترین ویژگی های کریو امکان پایش محتوای وب سایت ها و دسترسی ها محدود کننده پهنای باند، مانیتور کننده اینترنت و مدیریت دسترسی به اینترنت منحصر به کاربرمی باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه های پشتیبانی شبکه و استعلام قیمت پشتیبانی شبکه به صفحه تعرفه پشتیبانی شبکه مراجعه کرده و یا با شمارههای موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.
خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری پشتیبانی شبکه کامکو
خدمات پشتیبانی شبکه با توجه به هدف و مشکل شبکه شما انتخاب می شود برای اطلاعات بیشتر میتوانید از مشاوره ی رایگان گروه پشتیبانی شبکه کامکو پشتیبان شبکه کیست استفاده کنید. این سرویس مناسب ترین و پرطرفدار ترین سرویس پشتیبانی شبکه برای اکثر مجموعه ها محسوب می شود. این نوع از خدمات پشتیبانی شبکه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17 آماده سرویس دهی به شما می باشد. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات تلفنی ، اینترنتی و حضوری به مشتریان محترم می باشند. برای همین لازم است که تمامی کارشناسان شبکه با یک دیگر نهایت تعامل را داشته باشند.
یک مقاله مفصل در مورد مزایای برون سپاری خدمات پشتیبانی در لینک زیر داریم که خواندنش را توصیه میکنیم. احتمالاً دیدگاهتان را کاملاً نسبت به مقوله برون سپاری عوض خواهد کرد. کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا به تمام سوالات شما با شفافیت کامل پاسخ دهند.
ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روز های کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد. تعمیر و نگهداری سیستم های کامپیوتری به صورت منظم می تواند مشکلات بزرگ را از شما دور نگه دارد. به طور کلی شرکت چهار نوع قرارداد IT، در این زمینه ارائه می دهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر ۴ نوع باشد، در زیر به چهار نوع نمونه قرار داد اشاره شده است.