تصمیم گرفتیم این داستان را با تصاویر باورن،ی به تصویر بکشیم دبی شاپیرو. ع،های او از رنگ و زیبایی گلها به شیوههای خارقالعادهای استفاده میکنند. علاوه بر این، این ع، های گل در سراسر جهان جمع آوری شده است. همچنین، از ترجیحات رنگ به صورت ایالتی از نظرسنجی لذت ببرید.
حدس بزنید رنگ های مورد علاقه در ایالات متحده چیست؟

اگرچه گل های قرمز محبوب هستند – به ویژه در روز ولنتاین – نشان می دهد که چگونه مردم هنگام انتخاب گل آرامش بیشتری را ترجیح می دهند. صورتی شگفت انگیز به ،وان رنگ گل مورد علاقه انتخاب شد.
البته قرمز تنها رایجترین رنگ پرچمها نیست، بلکه با احساسات انرژیبخش بسیاری همراه است. نظرسنجیهای مدرن در اروپا و ایالات متحده نشان میدهد که قرمز معمولاً با گرما، فعالیت، اشتیاق، تمایلات ،، خشم، عشق و شادی مرتبط است. آیا این یک پرچم قرمز است که مردم در آن احساس تعارض می کنند یا اشتیاق؟ شاید به این دلیل است که مردم روزهای با حروف قرمز را می خواهند که رویکرد مثبتی به رنگ است. زم، که قرمز با صلیب سرخ آمریکا همراه باشد، شفابخش است. همچنین رنگی است که برای یک لانه دنج در خانه ترجیح داده می شود.
آبی در رتبهبندی رنگهای آمریکا به ،وان بیشترین جستجو در شش ایالت: ایلینوی، مینهسوتا، میسوری، نبراسکا، داکوتای ج،ی و وایومینگ، سومین رتبهبندی رنگهای آمریکا است. در همین حال، اوهایو و پنسیلو،ا به،وان دو ایالتی که قهوهای بیشترین جستجو را در کل رنگها دارند، برجسته هستند.
طبق این مطالعه، 30 ایالت که Gموارد قرمز رنگی که بیشتر از همه شامل کانکتیکات استنیومکزیکو، آ،کا، هاوایی، یوتا و ویسکانسین، با محبوب جستجوهایی از جمله “موی قرمز”، “لباس قرمز” و “کاغذ دیواری قرمز” و “پس زمینه قرمز” در سراسر 30 ایالت، 25 عبارت جستجوی مختلف مرتبط با قرمز گوگل شده اند یک ،یبی 844,190 به طور متوسط در هر ماه بار.
به طور متناقض – برای رنگی که با عمل و انرژی مرتبط است – قرمز به طور جه، به ،وان رنگی به م،ای “توقف” استفاده می شود. قرمز، به ،وان نویسنده کیت اسمیت گفت، احساسات زیادی را در بر می گیرد. «آیا این فرمان چراغ قرمز است؟ آیا این جذابیت مست کننده یک زن زیبا در لباس زرشکی عمیق است؟ آیا می تواند بی،ه سیاسی از کت و شلوار قرمز قدرت یا مربع جیبی یک نامزد باشد؟ آیا م،ای قرمز به یک سیب براق در بازگشت به مدرسه مربوط می شود؟ ” او نوشت. “چه لباس، غذا، یا تزئینات تعطیلات، م،ای قرمز ما را احاطه کرده و هیجان زده می کند.” به طور همزمان توجه را جلب می کند، احساسات را برمی انگیزد، اعتماد به نفس را منتقل می کند و ما را تحریک می کند.
جیل بروک خبرنگار سابق CNN، ستون نویس پست و سردبیر مجله Avenue and Travel Savvy است. او نویسنده و مدیر تحریریه FPD است، ویراستار گل برای مجله Aspire Design و Home و همکار مجله Florists Review.
منبع: https://flowerpowerdaily.com/guess-what-are-the-favorite-colors-in-u-s/
این مطالعه همچنین دومین رنگ پرطرفدار در هر ایالت را مورد بررسی قرار داد و دریافت که صورتی در 22 ایالت دومین رنگ پرطرفدار در گوگل است. علاوه بر این، قرمز در 17 ایالت دومین مورد جستجو شده است، به این م،ی که یکی از دو رنگ محبوب در 47 ایالت است. فقط اوکلاهاما (صورتی در اول، قهوهای در دوم)، داکوتای شمالی (اول صورتی، دوم آبی) و ایلینوی (اول آبی، دوم صورتی) قرمز را کمتر از بقیه کشور دوست دارند – این کشور در رتبه سوم بیشترین جستجوها قرار دارد. سه ایالت
در این تحقیق جستجو برای عبارات مرتبط با رنگ در اقلام لباس، دکور و مضامین گنجانده شد.